Wednesday, December 22, 2010

Being a good dad.

"Ayah, Muhammad rasa lapar la"
- Lalu aku menyuap makanan.

"Ayah, Muhammad nak pegi main kat taman"
- Lalu aku setia menemani Muhammad kat taman.

"Ayah, Muhammad rasa macam nak makan Burger M la"
- Lalu kami ke Mekdonal makan burger.

"Ayah, Muhammad demam la"
- Lalu aku ke klinik mencari penawar.

"Ayah, Muhammad nak bayar yuran sekolah"
- Lalu aku menandatangan sekeping cek sambil meminta nombor telefon guru kelasnya yang cun itu.

"Ayah, Muhammad nak Nikon D3S"
- Lalu aku menampar Muhammad. Ayah kau pakai D3100, kau ada hati nak pakai D3S. Dah, pegi main masak-masak dengan Zara.

P.S. Eh Muhammad, bila kamu nak keluar? Kesian sangat dah ayah tengok mama kamu tu. Sarat benar. Huhu...

4 comments:

ayarasmin said...

wei bila wife ko due?tahniah nak jadi ayah dah.nnt tlg la sama bangun malam,jaga baby yer.jangan lepas tangan je.sekian.
renung-renungkan dan selamat beramal!

faRk said...

due krismas ni, tp aku suh hold smpai tahun baru. hehehe

aku ingat sntiasa pesanan ko

faxxi said...

wah...da tunggu mase je.xsangka kejap je mase bjalan.rasenye br je hr tu ko kawen, xsangka lak itu 10bln yg lepas rpenye.huhuhu

hope semua selamat ibu n baby muhammad. :)

cewah.baik x komen aku kali ni. ;p

faRk said...

yup...sgt cepat masa berjalan. sgt cepat. huhu... da nak jadi ayah da aku....

thanx atas komen yg sgt baik itu. kah...kah...kah....

btw, muhammad tu nama depan shj, nama penuh blom konfom...hohoho